Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.07.2006 14:18 - АМИ НЕКА ДА Е ЧАЛГАТА
Автор: jokera Категория: Други   
Прочетен: 7324 Коментари: 18 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Ами, то май доста от вас ме разочароваха отчасти. Отдавам го на някъкво
моментно или по скоро модно течение. За да бъдем оригинални, тотално 
мразим или тотално харесваме нещо. Прочетох блога на АНТИЧАЛГАДЖИЙКАТА и О боже.......! Какво ви става бе хора ?
 Как може да обявите аз мразя "боб със зеле" и да кажеш, че ...  и да отстояваш ,че ... това е великата истина защото е просташко някак си и селско ? Или аз обичам смокини със сметана. Тъпо е. Живота е цветен бе Хора  :)))))  Има място за всичко и за всички под слънцето. Не се явявам като адвокат на чалгата, но е тъпо някак си." Аз мразя това, а това е хубаво и правилно." Металика има страхотни неща. Лили Иванова и Слави Трифонов също.
В поп фолка или така наречената чалга също има доста стойностни. И като
музика и като текст.  И в регето. И в естрадата. И в рап-а и т.н.
  Извинете ме, но ще направя една историческа справка за по-младото поколение с един цитат.
 Първата официално обявена като дискотека, бе дискотека " Плиска" на 
Златни пясъци. Това бе по време когато " Големия Брат " /за справка романа на Оруел/ разрешаваше в заведения да се пуска 70 % българска музика, 20%  от така наречената соц. музика и 10% "западна". И в гореспоменатата 
дискотека работеше DJ Христо Христов. На някои песни които пълнеха дансинга той казваше съвсем просто:
 - И ето още едно доказателство, че няма нова и стара музика, а има хубава и лоша.
  Живота е Цветен скъпа ми Антилалгаджийка. Аз харесвах Еминем преди дъщеря ми. Харесвам блусовете на Металика. Харесвам и баладите на доста
от поп фолк изпълнителите. Харесвам..... дори Антонио Бандерас има за моите  разбирания една невероятна песен. И още ........ и още....
 Тъпо е да кажеш аз мразя червено или аз обичам бяло. 
 А..., сетих се за някой който беше казал че;"  мъжете обичат да говорят за
бели вина и слаби жени ама харесвали да консумират повече друго.....   "  
   Знае ли човек.......?              


Тагове:   нека,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bobitu - Не се ядосвай
11.07.2006 14:45
Пусни си AIR ON THE G STRING. Аз имам едно определение за чалгата, което може би ще ти хареса: " Банална музика + безсмислен текст". Тя (чалгата) е навсякъде около нас, не само в поп-фолка. Чалга за мен е ВСЯКА музика, която ... Все пак не забравяй, че не всички тук имат твоя житейски опит и все още се учат.
цитирай
2. uazi - az ne moga da se syglasq s towa...
11.07.2006 15:52
4e 4algata e hubawa muzika, no 6tom na nqkoi mu haresva, neka si q slu6a. prosto ne obi4am, kogato sym se sybrala s priqteli i nqkoi nadue "doko, doko" i ne iska da go spre, samo za6toto na nego stra6no mu hareswa. ne e neobhodimo da si natrapwat mnenieto...prosto ot elementarna kultura i uwajenie kym horata, s koito si se sybral, bi trqbwalo da se syobrazi6 s ostanalite. kalinka be6e napisala po toz povod stra6no stihotworenijce: http://kalina.blog.bg/viewpost.php?id=5903
taka 4e - slu6aite si kakwato muzika iskate, ma ne se natrapwaite.
p.s. pusni si Child in Time na Deep Purple ili puk ne6to na White Snake i mi kaji 4estno - ima li razlika mejdu towa i 4algata?
цитирай
3. baisechku - Не става дума за това кой какво харесва- мрази и т.н.
11.07.2006 16:02
Става дума за чалгарският манталитет на слушане на музика! Когото чуеш от някъде да трещи музика, в 98% от случаите това е чалга. Слушай си я тихо на локмена или така че да не се чува извън колата ти и да тормози хората и никой нищо няма да ти каже! Но понеже цялостнят манталитет на слушаштите чалга е такъв, то най често говорим за тях с епитети и то не похвални! И да има двама от тях дето се съобразяват с другите, те пролет не правят! Ясно ли се изразявам! Шом си чел въпросният блог значи си на ясно с по голямата част, на нещата казани от мене там, за това няма да ги повтарям тук! И не проповядвай търпимост, че даже е смешно! По- голямата част от чалгарите са си абсолютни животни, с елементарни стремежи и ние ги и ще ги третираме като такива.
от мен толкова:
цитирай
4. velvet - По-спокойно бе, хора!
11.07.2006 17:07
Аз съм бивша "чалгарка". И мога да кажа, че това е изключително ограничена "музика". Не ме питайте защо слушах чалга, и аз незнам. Разбира се, че има и 1-2 хубави песни, но като цяло са ограничени. И тези, които слушат тази музика, в по-голямата си част са ограничени.
Но това си е мое мнение. И нямам право да спирам когото и да е да слуша чалга, щом му харесва, нито пък да му слагам етикет само защото масата са еди-какви си!
цитирай
5. ateam - ..
11.07.2006 17:24
Мда.. за жалост доста приятни хорица ме тормозят с това.. Незнам.. може би има някое и друго попълнение със по-различен текст от "аз те обичам ти мене не пък!", но не съм и нямам и желание да го чуя.. Просто самия ритъм ми бърка в здравето.. Особено пък като започва с някакъв неприлично хубав ритъм и после ти иде да строшиш уредбата..

Плачевна тема ми е.. На няколко пъти съм присъствал на партита, където това е основната музика.. Не ме питайте как се издържа..
цитирай
6. innuendo - Заставам зад теб joker!
11.07.2006 17:29
Вчера и аз прочетох поста на АНТИЧАЛГАРКАТА. Дори направих грешката да и прочета другите постове. Имах за миг момент на слабост, да пиша и аз против чалгата, но другите и постове ме осветлиха по отношение на тякои факти. Пролича си едно негативно чувство към всичко, пролича си че има самочувствие без покритие, пролича си една абсолютна липса на талант, пролича си че е още малка (дано се поосъзнае като порасне) и че е крайно озлобена (предполагам че има причини и поводи за това - тя си знае). Абе увлякох се. Ненавиждам когато някой говори лошо зад гърба на друг. Признавам че и аз го правя. Най-малкото ми съсипва обективната оценка при първа среща с оплювания.
цитирай
7. ateam - :)
11.07.2006 17:34
Ама защо пък "зад гърба".. мисля, че всички си говорим в очите ;) Или.. малко пред мониторите..
Може би сте прави.. В отношението си против етикетите.. Но това е единственото нещо, на което мога да сложа етикет. Заслужава си го.
Знаете ли? Чудя се дали харесвате тази музика и вие..
цитирай
8. innuendo - Прочетете това и сами решавайте
11.07.2006 17:53
http://anti4algarkata.blog.bg/viewpost.php?id=6770

Мисля че никой не заслужава такова отношение! Срам ме е че има такива хора. Мислех че само по американските филми се случва. Мрази вселената като цяло и всекиго в частност - както е казал Дъглас Адамс. Успокоява ме само мисълта, че всичко е заради възрастта. Може и аз да съм бил такъв, кой знае!
цитирай
9. emilio4248 - ами...
12.07.2006 04:49
няма лоша или хубава музика, както няма стара или нова песен има различни вкусове !
Щом на някой му харесва нещо да си го слуша това, че примерно даден стил не ми харесва, какво значение има защо винаги трябва да анатемосваме нещо, което не харесваме.....
цитирай
10. jokera - Майната и на чалгата !
12.07.2006 09:07
Вие победихте. Мразя и аз чалгата вече. Убедихте ме и осъзнах дълбоката си заблуда / аз не че съм я харесвал, но имаше някои неща които ми доставяха удоволствие / и сега казвам стига. Абе скъпи приятели! Аз ли криво го казах или вие не ме разбрахте? Били ли сте на детски рожден с песните на Мишо Шамара и Сие? Нещо май да вземем да поговорим за българския "рап" , а....
Нека не изхвърляме с мръсната вода от коритото и
бебето.
цитирай
11. jokera - А и ....
12.07.2006 09:15
Май някои не са против музиката като цяло, а против
изпълнителите. или по точно изпълнителките. Ами
търговия е. А секса продава. Това е истината. А пък силикона е скъп. Не по джоба на всеки. А за текстовете то е ясно, помия има навсякъде.
Нека да поговорим за това не кой какво мрази, а кой какво обича а..? Аз харесвам да слушам Шаде, а да гледам клипа на Кукубенд с песента Йовано. А Вие ?
цитирай
12. ateam - А ние?
12.07.2006 09:41
ние ли.. не знам за ние. Аз пък предпочитам да гледам и да слушам клипа на Floyd - Hey you.. или Wake me up when september ends на Green day..
цитирай
13. uazi - а така ateam...
12.07.2006 11:38
или пък Led Zeppelin - Achilles Last Stand, Alice Cooper - Schools Out, The Sweet - Papa joe, *Foreigner - Urgent*, Lynard Skynard - Sweet Home Alabama, Pink Floyd - Money, Boston - More Than A Feeling и т.н. и т.н.
цитирай
14. baisechku - Аз пък се замислих за нещо друго....
14.07.2006 12:18
За нуждата на човек да категоризира околните индивиди. Да ги раздели на свои и чужди, на приятели и врагове! Още от малки задаваме простички въпроси, от рода на "ква музика слушаш", "от кой отбор си", "от кой клас си" и сега като уж пораснали също го правим, нали! Яввно на хората (колкото и да си мислим, че сме далеч от животните) е присъщо стадното мислене, всеки се мъчи да намери себеподобни и да общува само с тях. Интересно, за какво ли ни беше еволюцията!!!
цитирай
15. bobitu - 82 %
14.07.2006 14:46
от аудиторията между 20 и 60 години в БГ, гледа, слуша купува си музика, която аз наричам уславно чалга. Може би по-правилно е да се нарече поп-фолк, естрадна или не знам там каква си. Радвам се, че не влизам в тези проценти.
цитирай
16. jokera - Ами ,
14.07.2006 19:53
дали може да я наречем и народна ....?
цитирай
17. анонимен - можем. на народ от тъмни балкански ...
19.07.2006 11:09
можем. на народ от тъмни балкански субекти. защото в очите на останалия свят такъв е народ с такава музика. ако искате да сте част от него, позволете й да стане народна. (то май вече й е позволено.)
цитирай
18. jokera - Еййй,
31.07.2006 13:05
мамка му! Какво ли е да си бурята в живота на някого?
Ама наистина да се чувстваш така!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jokera
Категория: Туризъм
Прочетен: 3712937
Постинги: 347
Коментари: 1376
Гласове: 3079
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930