Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.07.2006 07:50 - НАПРАВИХ ГО..
Автор: jokera Категория: Други   
Прочетен: 4477 Коментари: 10 Гласове:
1

Последна промяна: 17.10.2006 08:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Срам не срам, признавам си. Аз го направих. Мъж съм. Голям. Ама нямаше как. Сложих си обица на ухото. Нищо лошо ще кажете. Да ама тази я сложих 
на дясното.....Аз на другото имам няколко вече. И не ги слагам за красота.
Неее, не за красота или от суетност, ами ей така да си ги пипам от време на
време и да си спомням за последната глупост която съм сътворил.
 Че, накратко предисторията:
 Бях си значи аз абонат на кварталния "гаражен" доставчик на "глобалната мрежа".  Месеците се нижеха кротко и безметежно. Таксата си стоеше непроменяма, но през два- три месеца -хоп.. промоцийка. Мило ми става ня-
как на душата, топло. И в нашата татковина мисля си има неща които не само че не поскъпват ами напротив. Радостно е някак си ама .....
 Не знам при Вас умните идеи как се раждат, но аз глупостите ги творя бавно
и обмислено ама го разбирам по късно.
 Мислих, умувах, премислях, смятах и станах абонат на БТК. И нали съм голям и искам да вдъхвам доверие, а и си вярвах, че дълго време ще бъда лоялен
клиент, взех  че сключих  две годишен  договор. Частна фирма, голяма, внушава доверие.
 Минаха няколко месеца и пак същата радостна и топла вълна премина през
тялото ми. Билборд, голям... след него втори, че и ..трети и реклама, а на нея
моята абонаментна програма и то с пет -шест лева по-евтина. То не че пет лева са кой-знае колко много пари, ама ще стигнат за две-три джинчета!
 Влизам в офис на БТК.  Нов, лъскав и две девойки...хубави и усмихнати...,
е тя едната се усмихваше на някого с когото говореше по телефона, а другата
усмихнато и следеше разговора. Усмихвам се и аз смутено и питам.
 Джокера и промоция...??? Да... да...!
 Промоцията била за нови клиенти.?? Значи, Вие господине, като стар и лоялен клиент на БТК, плащате по-скъпо за една и съща услуга която ще ползва някой който сега ще става клиент клиент! Умно нали? 
 И ми го обясниха с такъв един тон и с такава една усмивка... абе преебал си се значи и това е. Не може да не я знаете тази усмивка ,на някои чиновници
тя им е като второ лице. Усмивка която ти "Говори" - "Еий... ела , ела и ми изкърти зъбите!"
 Умно а.... За промоцията де, голямо мислене е паднало. Ама така е с монополистите/пък било то и частни/.
  Ами.. това е. Направих го, сложих си обицата. Минавам си сега край офисите
на БТК, попипвам си обицата и се чувствам някак си по-мъдър по-зрял.
 Казах ли ви, че е на дясното ухо? Да. Даже един път като минавах край централния офис на БТК и докато така небрежно я докоснах един гелосан, зализан младеж ме погледна някак странно.Усмихнато ама странно. Ей така се чувствам. Като прееб....... абе сега разбирам, защо
предците ни са вдигали въстания и са правили революции.
 Срамувам се.
 То казват че не боляло, ама срама бил голям! 
 А на другото ухо, първата обица я сложих още първата година след сватбата.
 А втората ми е от М-Сат. Имам и от М-тел, ама от по предишните им години.


Тагове:   направих,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. shiva - Виж,
13.07.2006 08:53
Това с обицата е гениална идея - пре***т те - бам нова обичка! За една година ставаш като онези вождове от разни племена, дето ги дават по Дискавъри.
Как не съм се сетила до сега! Да знаеш, че ще ти изплагиатствам идеята!
цитирай
2. velvet - хихи
13.07.2006 09:48
Ми за БТК да беше питал. Някои вече се излъгаха, щяха съвет да дадат, при това безплатен :Р
А за обеците - добра идея. Оботаваш си един гирлянд и на Нова Година ми идваш на гости ;))))))
цитирай
3. jokera - Ти,
13.07.2006 09:51
да ми видиш лявото ухо! Давай, смело аз понеже съм добричък и прощавам и забравям ....., ама има ефект. Проверено е :)))))
цитирай
4. ren - ---
13.07.2006 10:54
Ти луд ли си,ненормален ,ли...Кой ти каза на тебе,че БГ е в Европа?М?Как ще се правиш на европеец ?Няма такива работи.Ти си се объркал нещо...
цитирай
5. dinka - :)))
13.07.2006 11:19
Не зная защо ме напира на смях, при положение, че мъката ти е голяма. Но аз имам 9 обици. И нито една не е сложена на ушите заради подобна случка. Ако се върна назад едва ли ще мога да се сетя за 9 неща, заради които да си ги пипам. Нямам сватба зад гърба си, не съм абонат на БТК. Никога не съм била абонат на М-Тел, а телевизия не гледам... Хм... Май съм щастлив човек. :)))
Хайде сега, за да не е самотна обицата на дясното ухо - сложи още няколко. За всеки случай! :)
цитирай
6. tehnik - Ей Joker
13.07.2006 22:11
Много готино си го разказал,ама и здраво си се прецакал.Ти винаги ли сам си ги твориш глупостите или някой ти помага?Като обмисляш поредната идея пипни всички обеци наведнъж,пък я сподели и с някой друг-сума народ те чете,пълно е с форуми във всякакви области.С питане нали знаеш...Освен ако ти е кеф да си правиш гафове,ама това си е вид мазохизъм,пък и ушите са ограничено място.
цитирай
7. jokera - Абе какво да ти кажа.
14.07.2006 06:50
Уж всичко започва с добро намерение и после бам...,
нещата се прецакват. А иначе и много хубави неща съм преживял ама ги пазя за по нататък. Като във вица
за добрата и лошата новина, нали се сещаш?
Старая се да предпазя по-младите....
цитирай
8. tanque - ох
30.07.2006 21:31
дано не ти се случва да сложиш и втора на дясното ухо.
Че както се нароиха младежите с нестандартна сексуална ориентация не знам как ще излизаш от къщи без страх...:)
цитирай
9. sunflower - имам идея ...
30.07.2006 21:52
...що не идеш утре пак до офиса на БТК и не им кажеш, че смяташ да сключиш нов договор с тях за още 2 години ... с утрешна дата - попитай ги в тоя случай колко ще ти е таксата.
И престани да си слагаш обици за всяко пре...не, щото докато станеш на 60-70 г ... нещо многичко ще ти станат :) :) :)
цитирай
10. jokera - То с младежите,
31.07.2006 12:58
ще се справим някак си ама пустите монополисти! А и с обиците спирам, че то и златото стана скъпо зер. :))))
Казвате може да се допитвам до вас значи?
Все пак доста народ сме тук. Един препатил едно, друг друго. Благодаря ви приятели, че ви има!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jokera
Категория: Туризъм
Прочетен: 3714082
Постинги: 347
Коментари: 1376
Гласове: 3079
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930