Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.08.2006 13:22 - Концерта на Планета
Автор: jokera Категория: Други   
Прочетен: 2856 Коментари: 5 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 ХОДИХ! ВИДЯХ! НЕ СЪЖАЛЯВАМ!
Знам, че има чувствителни люде тук на тема: фолк, поп-фолк, чалга или както желаете там да го наречем, но искам да споделя за друго. Концерта наистина беше грандиозен. Пожелавам на всички други жанрове в БГ музиката да правят такива. Накратко историята:
 Стадион Варна бившия "Юри Гагарин" е според слуховете с нов собственик.  Като знаем кой е собственика според слуховете предполагам, че никой не остана учуден от състоянието на съоръжението. Поредния погребан символ на Варна. Разруха, счупени пейки останали от "развития социализъм ", бурени и дупки! Мноооого Фенове! На всякъква възраст. Малки и големи.  Гости на града и околните населени места, съграждани и дори и чуждостранно говорящи! Огромно множество! Тълпа! Според мен около 40 000 люде. 
 Страхотна организация! Саунд, светлинни ефекти, видео стени, фоерверки абе с една дума ШОУ. За изпълнителките какво...? Овациите за певиците на народа Преслава и Ивана! Другите пеят която колкото може... , е освен Малина "само плейбек на 100%"!   Хвала на спонсорите ако те са причината за многобройната публика и грандиозното Шоу. Лично аз казвам Браво на шефа на Пайнер. Все пак това е бизнес и става въпрос за пари! На критиците бих пожелал и за тяхните любими стилове музика да правят такива концерти. Дай Боже всекиму ! Ама да говорим за Български изпълнители нали! А... и лошото впечатление. Безконтролно се продаваше бира от непълнолетни продавачи на външен вид на видимо малолетни и напълнолетни


Тагове:   планета,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. piccola - А... и лошото впечатление
15.08.2006 13:42
важна е тръпката...а ти си я изживял:)
цитирай
2. dosheva - Харесва ми това, че такива неща се случват с български изпълнители.
15.08.2006 16:13
Аз не съм фенка на тоя стил музика, но се радвам, че наистина концерта те е зарадвал, а предполагам, че и още много хора. Тва да се чува. И нека по-често да се случват такива неща.
цитирай
3. анонимен - кой каза
20.08.2006 12:41
поп фолка е на върха и това ще е за много дълго така че на който не му харесва да се примири


PEACE
цитирай
4. анонимен - haha
25.08.2006 18:07
Popfolka e vyrha no na obratnata strana :) a tezikoito go hvalqt sa banda selqni s shtraka6ti prysti molq za izvinenie no tovami e mnenieto :))
цитирай
5. dosheva - Ми запази си го мнението!
25.08.2006 18:23
Аз не слушам поп-фолк. Не ми харесва. Не ми харесват и други стилове, ама защо трябва да ги обиждаш хората на селяни. Че ако не са селяните - ти няма да можеш хляб да си купиш.
Ако нещо не харесваш - кажи: не ми харесва. Кво се пениш да обиждаш. Или...избиваш комплекси? Кой си ти да определяш кой е селянин или не? Ти даже име нямаш? - анонимен? Анонимен от анон и имен ли идва? Или а и нонимен? Шегувам се
...не ми се сърди...май..попрекалих с кафето. :):) Всеки си има право да си прави каквото иска.
Мир и любов!!! /както пеят в попфолка/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jokera
Категория: Туризъм
Прочетен: 3698585
Постинги: 346
Коментари: 1374
Гласове: 3078
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031