Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.08.2006 22:15 - РУСИ КОСИ...
Автор: jokera Категория: Други   
Прочетен: 6070 Коментари: 11 Гласове:
0

Последна промяна: 21.05.2007 20:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Да Ви кажа какво ми се случи... Знаете скъпо е за обикновените хора като мен вече, образованието на децата! Преди известно време с лека ръка, аристократично  решавах проблема с новите учебници, учебни пособия и помощна литература. НОВО! Какви такива втора употреба? Щом ще се учи детето, дай му най доброто. Ама детето се изучи. Добра ученичка и вече е студентка в СУ " Св.Кл.Охридски" Голяма радост Ви казвам. Баби, дядовци, родата цялата във възторг. Емоционално добре. Ама материално аз си знам хала." Хал" по нашия край казват на кредитния или дебитния рейтинг. Абе какво имаш в джоба...
 И някък спонтанно възникна Проблема. Да с голямо"П". Какво да правя със старите учебници. След като "семейния съвет" председателстван за поредна година от съпружеското тяло "Жена ми" реши, че вече няма да са необходими ме командироваха. Книжарница " ЕДИ КОЯ СИ " Изкупува на 25 процента. Няма лошо...Застовам аз с внушителна торба учебници пред съответната книжарница. Образувала се е  спонтанна групичка от такива като мен. Е жени и мъже естествено... И..... 
 И..... Грехота е ! Женен мъж съм с дъщеря "за женене" дето казват бабите но, .... Приближава се едно русо изкушение! На около 24 или 25 год. Не е била абитуриентка през последните 5 години със сигурност. Влизаме едновременно в книжарницата. Кавалерски и давам предимство гледайки еротичните намеци от бельото й, дискретно подавайки се над джинси с ниска талия. Маркови може би защото етикета недискретно бе изложен на показ.
- Извинете, може ли да погледна история за 9-ти и 10-ти клас? - изчурулика с глас който би разчувствал и мъж със съмнителна "ориентация".
- От кое издателство? - любезно пита продавачката
- Ами не знам. Може ли да погледна всички които имате!-промълви светлокосата фея
- Разбира се.-продавачката нарежда няколко издания.
Чаровницата без да разлиства, прехвърля изданията една след друго от ръка в ръка. Оглежда ги замислено и ги поставя обратно на щанда.
- Ами нещо друго нямате ли?-пита с отчаян глас оставяйки последния учебник на щанда.
- Нещо друго какво...? -продавачката с глас на който му личи че търпението му в края на работния ден е : ахаа... на изчерпване.
- Ами нещо по тънко.... То.. т`ва кога ще го прочита, че и да го помня-промълви девойката с кадифен невинен глас.
 Страхона коса казвам Ви....



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ady - Господи
30.08.2006 22:34
просто неам думи!
цитирай
2. анонимен - DOstatachno...
30.08.2006 23:32
Tova kakto go opisa, zvuchi dostatachnoo za da se spravi v jivota. Vseki triabva da izpolzva tova koeto ima , a da ne se sramuva.
цитирай
3. eti - Мерси,
30.08.2006 23:44
че ме разсмя...
цитирай
4. baisechku - Ха ха ха....
31.08.2006 07:37
Върха си, пич:) Или иначе казано- нестандартен, подобрен моделл- прототип:)
Умееш ги думите, направо ме пренесе в таз книжарница:)
Поздрав най сърдечен
цитирай
5. sunflower - Щеше да е смешно, ...
31.08.2006 07:40
... ако не беше тъжно. :)))
цитирай
6. uazi - От русата коса ли е било?
31.08.2006 09:10
Аз да взема да се боядисам в черно, може да не ме мислят и мен вече за толкуз дърта!
Въх красавици...само дето таз историйка ме навежда на други мисли, не чак толкова весели...
Но пък хубаво разказано - не ми беше трудно да си представя всичко :)
цитирай
7. jokera - Всеки си твори
31.08.2006 14:21
сам живота. Щерката, "студентката де", наскоро се изруси. Страхотно е казва. По-лек е живота някак.
Предубждението и стериотипите са страхотна работа. И май си живее по добре... Абе те хората са го казали, " Русо гладно не остава"! Желая Ви приятен ден! :))))))
цитирай
8. realna - ;0
06.09.2006 19:01
дори и да си женен с три деца и 4етвърто на път не е минал валяк върху теб нали всеки се заглежда дори и жената до теб да е супер модел пак ще ти направи нещо или някои друг впечатление нали затова сме хора нищо човешко не ни е чуждо
цитирай
9. silly - Malko smijah...
10.09.2006 07:46
www.gngnet.gr/stuff/blondes/index.html/

Enjoy!
цитирай
10. jiva - :))))))))))))))))
14.09.2006 18:18
edna macka vleza vav foto i kazva:"v4era bashta mi i brat mi sa si vadili tuk snimki ot telefon, hubavi li stanaha??"tova e istina:))))
цитирай
11. jiva - ha ha :))))))))))
16.09.2006 14:19
:)))))))))))))))))))))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jokera
Категория: Туризъм
Прочетен: 3714280
Постинги: 347
Коментари: 1376
Гласове: 3079
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930