Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.09.2006 05:26 - УЧИ ТАТКОВОТО,ЧЕ ЩЕ РАБОТИШ !
Автор: jokera Категория: Други   
Прочетен: 2686 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 12.09.2006 08:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   Скъпа моя дъще,
сега когато вече си в столицата ни, те моля да не забравяш за какво си там.
Учи! Да, така е, учим се цял живот, но сега е момента да придобиеш и знание и диплома. Те са ти нужни на теб. На мен дипломата ти не ми трябва. Няма да я показвам на никого. Уверявям те, че някой ден, когато си изправена с няколко други кандидати пред бъдещ работодател; и ако с всички други изисквания са почти равнопоставена, диплома от Софийския университет ще ти бъде предимство. Учи моля те!
 Като мъж, едно дяволче вътре в мен се обажда-" Абе на кого му трябва умна жена?" А аз му викам-" Млъкни бе тъпак, нали жената не е само съпруга, а и e майка, работник, работодател!"
 Учи дъще, прави го за себе си! Сега му е времето. Дано да греша, но в очите 
ти виждах малко насмешка и много учудване когато ме гледаш как сричам
английския език или когато се "почесвам " замислено пред компютъра. Ама ето на... налага се да го правя.
 Колко мъдро го е казал Суворов. " Повече труд в учението, по малко кръв в боя."
 Гениалната истина. А живота си е бой. Борба. Непрекъснато. Звучи като клише но си е истина
 Учи защото ще ти се налага и да работиш! И не обръщай внимание на подмятания за безработни и нископлатени специалисти. Когато човек знае какво иска от живота, рано или късно го постига. Да ти кажа, че е трудно да се копае канал с кирка и лопата, да се носи бетон и да се ронят 12 кочана царевица за една минута.
 Учи, знам че ще си заслужава!    А... и нали знаеш?  Винаги можеш да се изрусиш, да се омъжиш и да почнеш работа като сервитьорка в Хепи. :))))  



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vilify - за последното изречение
12.09.2006 11:17
половината ми колежки избраха да се изрусят, да се омъжат за някой Чичко-Паричко и да станат сервитьорки..или още по-лошо да търкат столовете на кварталните кафенета...аз вече 3та година бачкам като идиот, но това, което сама мога да си подаря, никой не може - свобода и независимост!
цитирай
2. анонимен - Нали се сещаш, че...
12.09.2006 11:47
Инвестицията в човешки ресурс (това са познанията и уменията на индивида, не самият инивид физически) е най-ценната инвестиция... :-)

Поздрави
цитирай
3. jokera - Ами нали и аз това казвам.
12.09.2006 13:21
Свобода, най хубавото нещо на света. Ама за умните,
защото останалитея превръщат в свободия.
цитирай
4. ravia - Интересно
16.09.2006 08:12
Човек никога не трябва да спира да се развива във всяко отношение :)
цитирай
5. roccada - Точно на това му казвам аз добър родител.
19.08.2007 20:28
Да кара децата да се развиват, да живеят по-добре от тях. Родителите помагат докато могат, отглеждат те когато си малък и възпитават самосъзнание и желание за труд и после да те пуснат да полетиш.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jokera
Категория: Туризъм
Прочетен: 3714658
Постинги: 347
Коментари: 1376
Гласове: 3079
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930