Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.10.2006 17:25 - .....????!!!!! :)))))
Автор: jokera Категория: Други   
Прочетен: 4474 Коментари: 11 Гласове:
0

Последна промяна: 08.10.2006 17:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   Всички имена в тази история са променени поради разбираеми причини. Градът и местата на събитията остават непроменени, защото именно те оставят пикантния привкус на случилото се.
 Краят на месец август, морската столица на България, Варна. Станимир/участник/:
 - С митко  и Андрей се срещнах случайно пред градския часовник. Моя беше идеята да седнем някъде да пийнем по нещо и да си поприказваме. Минаваме покрай един магазин за спортни стоки. Андрей ни помоли да влезем, понеже щял да си купува гирички за сутрешната си гимнастика. Влизаме в магазина и ....; продавачки, цветя, шампанско и много хубава управителка и Андрей бил незнам кой си клиент на магазина и като такъв печели ски екип със ски, абе пълно ски оборудване, очила обувки всичко. Като във филм. Излизаме натоварени и развеселени от магазина. Аз със гиричките, Митко със ски екипа и Андрей със ските на рамо. И така... с Митко единодушно решаваме, че това трябва да се полее. Трябва да почерпи за късмета си.
 След малко сме седнали срещу Фестивалния център. Краят на август е ,късен следобед. След кратък спор, единодушно решаваме, че джин е подходящото питие за сезона и повода.
Митко-/другият участник/:
- Аз съм виновен , аз почнах да се заяждам с Андрей. Ама вече бяхме пили по четири джина. Викам му: - Ти сега имаш ски пък не можеш да караш!- А той:
- Кой бе, аз като съм карал ски ти още.....!- и т. н. , знаете как е...!
И доста мисли в този дух, докато пийнахме още  по два джина. И след това излязохме навън. Отиваме на баирчето което се спуска от х-л Одеса надолу към булеварда. Андрей си сложи ски обувките, очилата и ските и се спусна криво-ляво по стръмнината. А долу... Просто малшанс. Блъсна някаква бабка. Много симпатично бабе. И май и счупи крака. За късмет обаче, всичко това става пред линейка на Военоморска болница-Варна. Натовариха бабето в линейката и тръгнаха.
 Доктора-/дежурния в травматологията във Военна болница:
- Карат с линейката някакво симпатично бабе. Направиха и снимка. Спукан глезен. Гипсирах крака и попълвам купчината документи по случая.И питам:
- Как стана инцидента?
- Ами блъсна ме един скиор.-отвръща тя.
- !!!!!!!!!. Скиор ли? Къде тук във Варна ...???????
- Ами да на Червеноармейска / сега е Приморски булевард- бел. на авт. /- Под х-л Одеса- отвръща тя
Тъпо е, но погледнах календара.Август.
- Скиор значи?
- Ами да.
Дръпнах сестрата на страна и дискретно я помолих да я придружи до десетия етаж. Да и направят изследвания на главата. И междувременно да звънне в психиатрична болница. Да провери дали е освиделствана и с каква диагноза.
 Докато се занимавам с всичко това, чувам отвън шумни коментари. Отварям вратата. Трима, видимо употребили алкохол и доста превъзбудени. Единият пита:
- Абе тук да има едно бабе с пострадал крак?  
- Вие роднина ли сте й ? -питам го аз.
- Не ве, аз съм скиора, дет` я блъснах!
  Влязох в кабинета пак да погледна календара...!!! Август е...



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ananji - хаха
08.10.2006 17:47
страхотия:)))
цитирай
2. jiva - :)))))))))))))))))))
08.10.2006 18:06
посмях се:)))
цитирай
3. jokera - И освен че е
08.10.2006 18:09
забавна, историята е и истинска . :)))))
цитирай
4. jiva - jiva
08.10.2006 19:31
ми то това е най-забавното:))))
цитирай
5. kassandra - :)
08.10.2006 20:24
:)
цитирай
6. bambola - :))))))))))
08.10.2006 21:24
ски :))))))ци
цитирай
7. kaka - хаха
08.10.2006 22:37
от няколко дни никой не беше в състояние да ме разсмее, ама тая история ме разсмя до сълзи!
ахахаха... не, не... не е истина просто...
п.п. като се сетя някой ден ще ви разкажа как брат'чедката я влачи една крава...
цитирай
8. valceto - Хай jokera, Ако хората знаят какво ...
08.10.2006 23:33
Хай jokera,
Ако хората знаят какво незнаят,гледат каквото виждат, чуват каквото слушат и правят каквото трябва, би било просто чудесно.
Добре , че това не е така, зщото животът ни би бил безобразно скучен!
цитирай
9. анонимен - Готино! :)
09.10.2006 02:12
Готино! :)
цитирай
10. ady - :)))
09.10.2006 14:26
:))))
цитирай
11. анонимен - свежа история
27.10.2006 14:53
мисля че заглавието казва всичко
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jokera
Категория: Туризъм
Прочетен: 3698982
Постинги: 346
Коментари: 1374
Гласове: 3078
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031