Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.11.2006 08:08 - Скъпи ми Дядо Коледа!
Автор: jokera Категория: Други   
Прочетен: 6305 Коментари: 15 Гласове:
0

Последна промяна: 14.11.2006 08:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
      Пиша ти това писмо от Варна. Аз се казвам Румен. Аз всяка година ти пиша. Е преди 1990г. пишех на Дядо Мраз ама и тогава беше същото. Аз тази година пак слушах много. Бях послушен имам в предвид. Аз всяка година като слушам много си пожелавам русо девойче за любовница или ламборджини /нямам претенции за цвета/, а Ти всяка година или пуловер или дезодорант. А имаше две години когато ти писах за мотоциклет Ямаха- 750куб., ама и тогава нищо. То с ламборджинито и ямахата нещата са ясни. Нали Снежанка е там при теб, предполагам че тя се е уредила с тях. Разбираемо е нали е младичка, като ти се фръцне един два пъти една целувчица едно друго и някои неща изобщо не стигат до шейната. 
 Че ти казвам, тази година пак бях послушен. Нищо не се е променило приеми че си пожелавам същите неща. Между другото , само да попитам, тя Снежанка руса ли е? 
Абе аз може ли пък да не пиша на правилния адрес? Казаха ми че се пише "Лапландия- до Дядо Коледа"  Да взема да изпратя едно копие до сп. Плейбой. Пичовете не могат да нямат поне адреса на Снежанка. Те са готини и ще ми препрятят писмото. :)))))
     п.п.
  Ако стигне до Снежанка-" Нищо лично, напълно те разбирам! Може и ламборджинито от 1999г." 
                                    Румен от Варна


Тагове:   дядо,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. andreytcho - хехе
14.11.2006 09:49
а дано ти донесе този път
цитирай
2. dosheva - ха ха
14.11.2006 11:38
снежанка е с черна коса - да си канстрастира с роклята и рументи бузки :):):):):):)
късмет с подаръците!
цитирай
3. ananji - nee zle:))
14.11.2006 13:07
pogelai si i zdrave-v slu4ai 4e ne te ogree drugoto:))
цитирай
4. анонимен - :-)
14.11.2006 16:38
:-)

Поздрави
цитирай
5. анонимен - karri
14.11.2006 17:43
xybavo pismo, samo che ako sam ne si potyrsish Snejankata ,edva li Diado Koleda shte ti yslyji s negovata.Spisanieto e po sigyrno - ama samo kartinki.
цитирай
6. scilla - Късмет..
16.11.2006 10:50
Пожелавам...не ме забравай, ако те огрее! С удоволствие бих врътнал по едно кръгче и на двата подаръка:) Бъди здрав!
цитирай
7. pakostinka - Уважаеми Румен,
19.11.2006 14:57
искам да споделя с вас своя опит и моля да четете долунаписаното с ясното убеждение, че аз винаги получавам подаръците, които поискам от Дядо Коледа и Дядо Мраз /до преди 16 години/, но не защото съм жена, а те мъже и съществува ефекта на флирта, а защото знам как да си поискам...и така..
Като едно объркано малко момиченце преди доста години исках доста елементарни неща - кукла, която да казва "Мама" или шоколадово прасе с бонбони от Корекомите...сега като пораснало момиче искам други неща, които са по-трудно откриваеми и съответно - подаряеми...аз обаче знам как да искам...имам един любим автор - г-н Съмърсет Моам /в по-ранните ми годиниходихме заедно по кафета и първо ми го каза на живо, а после го и написа в една книга/, та той казва: "Ако искаш да уцелиш скала - цели се в Луната, ако искаш да уцелиш орел - цели се в скалата", което ще рече, че просто трябва да си поискаш и двете, за да получиш поне едното...при мен поне се получава и аз получавам :)
Айде, ако решиш да послушаш патило и старило /въпреки че съм запазена за годинките си/ - искай, получавай и разказвай...
Поздрави :Р
цитирай
8. jokera - Скъпа моя!
21.11.2006 09:13
Благодаря за чудесния съвет. Разбрах че трябва да търся руса любовница с Ламборджини. До сега имах някъкви тайни надежди. Но вече ми е ясно, че шансовете ми намаляха със сто процента. Все пак благодаря! :))))
А ако писмото ми стигне до дядо Коледа ааа.....?
цитирай
9. pakostinka - Току-що опровергахте и развенчахте един мит...:-)
22.11.2006 13:11
Ако е вярна приказката, че надеждата умира последна, то за човек, който вече е умрял се справяте доста добре с новите технологии и подредбата на мислите си...понеже не вярвам в чудеса - ще предпочета решението на казуса да бъде, че твърдението е невярно и да отхвърля гореспоменатото твърдение...т.е. тя умира доста по-рано ;-)
Аз лично, въпреки своят цинизъм смятам, че не е трудно да получите блондинка в Ламборджини - пък било то и във формата на календар за новата 2007г. Ако сте съгласен - предлагам ви сделка - пратете ми писмо на мен и аз ще ви подаря блондинка с/в/до Ламборджини...:)
Поздрави и се надявам да сте усетил насърчението ми да продължавате с научните открития и развенчаването на митове :-)
цитирай
10. jokera - Благодаря ти скъпа!
22.11.2006 19:12
Винаги така се получава. Протягаш ръце в непрогледния мрак с очакването когато докоснеш нещо, то да не е най-приятното и изведнъж бам...
Светлинка там в далечината лъч надежда.
Благодаря ти! Те за това не се бях сетил. Блондинка в ламборджини. Иначе аз плакатите с блондинките си ги лепя на северната стена а с ламборджинитата на западната. Ама в слачая две в едно. Страхотно ще бъде.
цитирай
11. pakostinka - Моля скъпи!
23.11.2006 13:07
А това решение ще ти освободи и една стена, която може да използваш за снежанките от Плейбой :)
Гениално :Р
цитирай
12. анонимен - hi
23.11.2006 22:04
zdraveite az vqrvam v dqdo koleda i v snejanka :)
цитирай
13. анонимен - Дядо Коледа е супер!
13.12.2006 18:17
Престанете да говорите гадни работи за Дядо Коледа!
Той е супер!
Например миналата година си пожелах GSM за 2395 лв
и лаптоп и той ми ги донесе.
цитирай
14. анонимен - Викторя Белева
30.11.2007 22:15
може ли да ми донесеш такова голямо нещо за забавление за надуване
цитирай
15. анонимен - Pich Mnogo Si Gotin
24.12.2007 14:50
леле тоя пич ме кефи и то многоо само какви подараци иска :PpPp аз искам едно яко момченце,с оформено тяло,красиво и много нежно... macka__ta@abv.bg
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jokera
Категория: Туризъм
Прочетен: 3712683
Постинги: 347
Коментари: 1376
Гласове: 3079
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930