Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.11.2006 08:10 - ЖИВОТ КАТО НА КИНО
Автор: jokera Категория: Други   
Прочетен: 4499 Коментари: 10 Гласове:
0

Последна промяна: 25.11.2006 16:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Интересно, но все повече се замислям какво се случва в нашата мила родна страна. И в личен план разбирам, че май нещата никога не са били и никога нямат да бъдат такива, че и моя милост да се почувства като Човек.
Малко объркано се изразявам, но думите "духовен емигрант" важат в пълна сила и за мен. През годините на прехода патриотизма ми намаляваше година след година като вино в стъклена дамаджана-видимо. И ето го дъното. Събуждаш се един ден и потресен разбираш, че живееш в нискобюджетен филм с некъдърни режисьори, алчни сценаристи и реквизит и декори като от боклукджийска кофа. Не! По скоро като в оня виц...
 Седат си в едно "АКО" татко глист и малкото глистче. Изпълзяло малкото навън и възторжено се провикнало; Тате, тате гледай, има слънце, пеят птички, има цветя колко е шарен света, а ние защо живеем в лай....та? " Ами как да ти кажа сине? Съществува и такова понятие наречено Родина."
 Май започвам да съжалявам, че не избягах!        :)))))))



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sunflower - :))))
20.11.2006 08:35
Англичаните казват:
"Same shit, diffetent day." или
"Същите л**а, различен ден." :))))
Е, представи си щом го казват те, ние какво трябва да кажем? :)))
цитирай
2. ninaantonova - Страшничко е
20.11.2006 11:16
да се чувстваш "духовен емигрант". Такива филми, които са плод на нашия живот който живеем, дори страните от третия свят не купуват, за да гледат. Е не съжалявай, просто го направи. Ще ни трябват още 20 години най-малко, за да се оправим (а дали ще се оправим) след тези 17 години на крадене, крадене и пак крадене, и съсипване на един народ. А като гледам каква младеж расте, да ни пази Бог. Умните и кадърните излизат, и ще излизат в странство, а тези които остават...
цитирай
3. dosheva - а щом англичаните сами идват да живеят в тия лайна?
20.11.2006 11:39
Виж, човек, кофти ни е държавата. Смеша е, хората са смешни, нещата, които се случват са смешни, ми...да се смеем тогава :):):)))))))))))))))):):):)
А и като се сетиш, че можеше, или пък да живееш в Африка, да си жена в арабска страна, или....негър от гетото в САЩ
- тука си е рай! и си бял /е, с малки изключения, някои са по-бели, ама..пък можеше и цигън да се родиш...да те питам тогава..кво щеше да праиш - без зъби, без ток, и с каруца на улицата?/
цитирай
4. jokera - Аз ако бях се родил цигън.
20.11.2006 12:16
щях да имам къща в мах`лата на два етажа. Незаконно построена на ничия земя. Нямаше да и плащам данъците. Нямаше да плащам ток и вода. Щях да чакам помощите и да ги изпивам за три дни. Щях да чукам айшето без да ми пука за последствията. Нямаше да ми пука ,че циганетата са неграмотни. Ама на ..... Нямал съм този късмет.
:))))))))
цитирай
5. dosheva - :):):)
20.11.2006 14:03
че ти и сега можеш да не си плащаш данъците. Доста българи го правят, че...и доста политици. Кво?
На моменти и на мен ми е кофти, че осъзнавам какво става, ама....
Ще се оправят нещата. Сигурна съм, че и ти го знаеш....

:):):)
цитирай
6. анонимен - Да си!!!
20.11.2006 18:21
Както казват шапките, които мразя до безобразие...
(не се заяждам, просто заявявам отново "Който има акъл, няма какво да прави в БГ-то!")

Поздрави
цитирай
7. scilla - Скъпа Дошева, (искам да е по-мило обръщението)
20.11.2006 19:43
Англичаните, които живеят в България са умни хора с добра рента, пенсионери или гадни изедници дошли да смукат от неоправията ни (всички имаме вина). Идват тук защото в Лондон един наем е 600 паунда, бирата е 2, данъците са в небето...толкова за розовобузите сладури от Великата Британия - ако са само те- здраве! Ромската тема е по-кофти. Те са тук, зад всеки ъгъл, на всяка възможна опашка за някакви помощи. Ако аз не си платя тока два месеца - оставам на газовия котлон, а те - не! Така е с абсолютно всички консумативи нужни на мрачното ни битие. Крадът, плодят се и не ходят на училище. Ние плащаме за тях - да не са луди! Твърдението, че нещата ще се оправят..ми дава надежда..особено гледайки този цирк наоколо! Прости ми за откровението, не е лично!
цитирай
8. pakostinka - Еми да,
22.11.2006 13:03
може филмът ни да е нискобюджетен, режисьорите, сценаристите, че даже и статистите ни да са много зле и да са безумно некадърни...мдаааа и реквизитът ни е използван многобройно...мдааааа живеем си в лайна.......и точно така, уважаеми Jokera останали сме в Бг-то и живеем в лайна...ама има един мой приятел...той не е от тези, с които пия кафе - от по-старите е и пием чай с него...та той обича да казва - когато почват да се сипят лайна отгоре ти - винаги са с камари и стигат до устата, а за да е гадорията по-пълна - пеква слънце и почват да се втвърдяват...аз пък ще добавя - ма нали може да гледаме звездите, пък и няма как да разберем ефекта им върху кожата си, ако не сме в тях...ох луда съм, ма ми е лигаво...и аз беснея, но днес се забавлявам на действителността ни :)
Поздрави от другия край на фекалиите, демек - Родината :-)
цитирай
9. ednalubov - ти си там където сърцето ти иска
26.11.2006 23:42
мисля, че заглавието казва всичко.... :-))
цитирай
10. анонимен - hi
01.12.2006 13:40
Май всички се чустваме така!
Аз отдавна си мисля леко да се изнеса от БГ но как като ми е мила тая страна.Имам собствен бизнес,семейство.ама ла...ата се същите,да го е..а!
Поздрави,вица много ми се понрави.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jokera
Категория: Туризъм
Прочетен: 3714551
Постинги: 347
Коментари: 1376
Гласове: 3079
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930