Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.12.2006 07:00 - НИКОГА НЕ ХОДЕТЕ С ДЕЦА НА БАНЯ !
Автор: jokera Категория: Други   
Прочетен: 1853 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 08.12.2006 18:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Пардон, никога не ходете с деца за риба! 
И най-вече с жена си.
Като сериозен и голям човек, вече не релаксирам по дискотеките, а ходя за риба.  
image

 Почти същото е. Тръпката на очакването. Подхранката. Резултатът. Винаги може да хванеш нещо. Често пък не хващаш.Или понякога хващаш това което най-малко си очаквал. Примерно водна змия, или пък срамни буболечки.:))))
 Че, говорих за оня риболов. Когато направих грешка да отида с децата и съпругата.image
 Беше хубав есенен ден. Слънцето така нежно докосваше водната повърхност, все едно г-н Доган докосва коалиционен партньор. Това май беше друга тема.:))
 Времето беше хубаво. Стоя си аз с късметлийската рибарска пръчка в ръка, потънал в спомени за еден релакс в една студентска дискотека преди няколко години.
Какво бях хванал тогава! Едно червенокос....
В един момент плувката се провлачи и ....
Бам! Клъвна. Вадя въдицата и чудо. Рибка една такава със странен цвят. И ми проговори! 
- Кво зяпаш -вика- платинена съм? Казвай четири желания и да бегам!
Странен акцент. Мисля си аз. По този край не говорят така. От къде ли ще да е?
И аз докато разсъждавам върху българския правоговор. Жената и децата една през друга.
-Не искам много, 100 000 лева, ама мои! вика жената.
-Абе да си вземам безпроблемно всички изпити!- надвиква я малката.
-Да ме обича и аз да го обичам!- да не остане назад се провиква и голямата дъщеря.
И жена ми недоразбрала, че става въпрос за четири желания, я пусна във водата.
- Пак да ми паднеш!-извиках след нея аз. 
" Да ми паднеш!"- Що за лаф!? Ама това ми дойде на устата. Тъпо е нали? " Да ми паднеш !" Нищо, станалото станало.

 После.... Ами, малката щерка напредва в учението. Кандидат студентска надпревара, първи семестър, движи се добре напред.
Голямата с приятеля си се обичат. Да са живи и здрави!
 Тъщата подочувам, май продала някъкъв имот край морето и разделила на децата си по 50 000 еуро. Ама може и да са слухове, да ви кажа.
Аз ли ? Аз си я карам по старому. Само с това "Да ми паднеш!", като съм с приятелите за риба ме гледат малко странно. Ами ту съм гледал в плувката, ту нагоре към небето. Казват странно било.
 Ще внимавам какво си пожелавам, обещавам!  


Тагове:   баня,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - За това не ходя за риба и всичките ми ...
25.02.2007 13:43
За това не ходя за риба и всичките ми желания се изпълняват :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jokera
Категория: Туризъм
Прочетен: 3708651
Постинги: 347
Коментари: 1374
Гласове: 3078
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930