Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.02.2007 08:57 - Пак го направих
Автор: jokera Категория: Други   
Прочетен: 6295 Коментари: 15 Гласове:
0

Последна промяна: 17.02.2007 19:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Защо, пак ли? Ами, нямаше как. Пак грешка. Моя ли ,на Самсунг- България ли,на Глобул ли...? Съдете сами.
 То не, че има някъкво значение, защото на ухото ми новата дупка си е факт. И новата обеца.
За новите тук може и да е малко неясно и за целта препоръчвам препрочитане на постинга ми "Направих го" за да добият пълна представа за какво става  въпрос. 
 Та, съвсем накратко. Обецата ми е на лявото ухо и си я пипам с кеф и си спомням  последната глупост с усмивка, помъдрявам си аз, ама много бавно...:)))))
Аз съм човек отворен към новото. Иновациите и в личен и в професионален аспект не са рядкост в живота ми. И поисках СВЕТА ДА СЕ ЗАВЪРТИ ОКОЛО МЕН. 
Отивам в офис на Глобул и ставам собственик на нов  телефон "Самсунг s-400". Точно така "i-mod" Телефона е хубав, услугата също. Ентусиазиран и щастлив до безкрайност се прибирам у дома. Решавам да му разредя батерията докрай..." нали се сещате там какво обясняват за новите телефони?"  Ще качим някоя друга мелодийка ,  някое клипче, едно- друго  мисля си аз... Да, да.. ама.
 не. Гледам в комплекта няма диск със "software" за телефона, няма и USB кабел. Връщам се до офиса на Глобул. Момчето усмихнато едно такова, любезно. По- усмихнато от онова девойче от офиса на Вивател ако се сещате. Обяснявам му проблема. Той усмихнато ми отговаря, че няма такива екстри в комплекта на телефона.
- Какво правим в случая?- питам аз
- Ами проверете при нашите дистрибутори-отговаря любезно младият господин и допълва- Ами нали има "блутут"
Благодарих му учтиво ама някак си не мога да се усмихвам като него. Иначе съм приветлив човек.
Германос. Надеждата при вида на младите господа в магазина ми върна усмивката. Германос- официалният представител на Глобул. Обяснявам проблема. Няма господине. Няма. Няма кабел эа този модел ама пробвайте с кабел за друг модел. А колкото до диска лицензиран или не със сигурност май няма. Пробвахте ли да изтеглите от НЕТ-а. Абе нали има "блутут" 
 Майната му на "блутут-а"!
 Абе хора! Аз искам да си купя кабел за телефона и лицензиран "software". За новия ми телефон.
Искам да си кача мелодийката от филма -"Аризонска мечта" и като  звъни съпругата ми  да си мечтая за разни мои работи :)))))
Майната му на "блутут-а"
Връщам се в офиса на Глобул.
- Няма казвам. И при дистрибуторите няма.
- Ами може да напишете жалба господине. Единствено с това можем да ви помегнем. Напишете жалба, ние ще я приемем.
- Млади господине, аз не искам да пиша жалба. Купувам си нов телефон и просто искам да му ползвам всички екстри. Не искам да пиша жалба. Не искам да ми подарявате нищо, не искам да свалям от Нет-а нищо. А... и много добре знам, че телефона ми има "блутут"
- Съжалявам господине! Може да напишете жалба.
- Благодаря Ви млади господине! Много ми помогнахте.
Ами това е. Ядосах се... и бам ... още една дупка и още една обеца на ухото.
Иначе обецата е хубава. Малка една такава "Найк", златничка. 
 Дайте съвет. Какво да правя?    


Тагове:   направих,


Гласувай:
0



1. dosheva - не може ли да си върнеш телефона?
08.02.2007 09:24
и да си купиш друг. Винаги можеш да кажеш, че ти изключва например. Аз имах един познат, купи си телефон, постоянно му изключваше, отиде в офиса на Мтел, те го гледат, казват му: "ми той сега не изкльчва", той: "ми, да, ама днес изключваше 10 пъти". И не вярвам в този модел вече, искам друг. И му дадоха.
Другото е - не жалба до Глобул, а направо до Самсунг. Или до Комисията за потребителите. А...и до Миглена Кунева можеш да пратиш едно копие от писмото /нали тя ще ни защитава пред Европата/.
Айде...и късмет!:):):)
цитирай
2. killu -
08.02.2007 09:32
Защо не попиташ в hardware.bg там има знаещи хора може да ти помогнат.
цитирай
3. velvet - каквото и да правиш,
08.02.2007 09:43
не ми се вярва да постигнеш много :((
цитирай
4. artanis - какво да направиш
08.02.2007 10:01
1. Върни си телефона от който си го купил.
2. Хвани самолета до Западна Европа (нискобюджетен)
3. Добери се някакси до Лондон
4. Купи си телефон с каквото искаш
5. Опитай се някакси да се добереш обратно до България.
6. Не се ядосвай, консултантите в Германос никога няма да взимат колкото колегите им в Кралството :)

друг вариянт: Обади се на приятел :) Ще се изненадаш като разбереш какви надценки слагат търговците на телефони в България. Ако имаше нормални нискобюджетни линии, София-Лондон-Телефон-София излиза по-евтино от Германос или който е там.

поздрави от Мумбай:
цитирай
5. deseo - :)
08.02.2007 11:17
мисли позитивно, радвай се на живота, вземи си един блутут за пц-то и си качвай каквото ти душа поиска:)поздрави:)
цитирай
6. anahata - Ами
08.02.2007 11:24
или се опитай да върнеш телефона, или го преглътни и си дръпни каквото там ти трябва от нета.
Калпава работа, ееей:(
А докато ти продадат нещо, хеле пък тия с телефоните, каки са мазнички, любезнички, .. . . и фалшиви - като че ли са кукли бездиханни, или роботи :(
цитирай
7. leftismer - Моето мнение:
08.02.2007 12:36
1. Искай си парите обратно.
2. Пише ли в книжките в кутията на телефона, че комплекта съдържа кабел и софтуер, 'щото ако пише, тия ще имат да вземат:)))
3. Колкото повече обици, толкова е по-вероятно най-накрая да започнем да си търсим правата.
4. Гони ги докрай, ти си правия, все пак си клиента!
цитирай
8. pilcho - Прекрасна историйка!
08.02.2007 12:56
Толкова живописно разказваш, че се озовах сред каменните усмивки на служителите от Глобул и Германос! Съчувствам ти, ама повече се възхищавам на дарбата ти да пленяваш читателското внимание.
Но освен с диск с оригинален софтуер и кабел, може би не е зле да се сдобиеш и с учебник по български език за 4-ти клас :)
Наслука!
цитирай
9. анонимен - ami
08.02.2007 12:59
не зная на какво се дължи и дали не е политика на самсунг. Живея в Германия и преди месец си купих Самсунг без софтуер диск, та начина е да се рег-неш в site на самсунг и да си изтеглиш от там софтуер, безплатен е и вър6и работа. Успех!
цитирай
10. анонимен - Не забравяй, че живеем в Абсурди...
08.02.2007 13:08
Не забравяй, че живеем в Абсурдистан....Тук нищо не може да ме учуди...Нямаш никаква гаранция, за нищо!
цитирай
11. анонимен - само в BG
08.02.2007 15:27
и аз имах подобен проблем с 1 samsung,но го отдадох на факта че беше от пионерските изпълнения с камери. Иначе само тук могат да те погледнат в очите и да ти кажат, че usb кабел струва 100кинта:)
дет се вика, за кво ти е кабел, нали си имаш блутут:)))))
цитирай
12. artanis - скоро минах през Германос, Пловдив
08.02.2007 16:02
И консултантът беше много тъп. Не си купих нищо. Ставаше въпрос за iPod. Не знам дали знаете, но в България им слагат невероятни надценки. Сега, след като за подобни стоки няма ограничения, можете спокойно да си го купите от някъде на запад от Будапеща. Серизно, техника в България няма смисъл да се купува. От един iPod печелят поне по 2 пенсии. С мобилните телефони е подобна историята. За по-скъпите модели има поне 100 еуро надценка. Приятно пазаруване :)
цитирай
13. lorryaz - Лори съветва:
08.02.2007 20:43
ами аз имах същия проблем
но правилно са ти казали че въпроса е в блутута
Значи аз си го реших проблема като си купих блутут за компютъра( 17 лв.), който се ръга отзад като usb. Той си вървеше със софтуера Blue soleil който дори и да не ти го дадат можеш да го дръпнеш от нета.
После свързваш телефона и компютъра чрез въпросния блутут и качваш каквото ти скимне от където си искаш...
лесно е щом аз се справих ;)
а и настина можеш да се сдобиеш с музика която не е комерсялна и която не слушаш от всяко дупарско кафене, както и например wallpaper с картина на Салвадор Дали а не на някоя гола мацка
Е това е
Дано съм помогнала
цитирай
14. nio - Виж член 53 от ЗЗП. Отвратителен е но ...
08.02.2007 23:07
Виж член 53 от ЗЗП.Отвратителен е но можеш да се позовеш на него ако не са минали 7 дена.Ако ти откажат,заминаваш при потребителите.

Забрави че това съм го писал.Тоя член направо ебава майката на бизнеса но в такива моменти е "тежката артилерия".
Всъщност би трябвало да ти го върнат поради неокомплектованост,но разправиите ще са ти повече.
И не се занимавай с Глобъл.Повече от 70% са на другите оператори и си на загуба когато звъниш на неглобалски телефон.Да не споменавам издънките им
цитирай
15. jokera - Приятели!
09.02.2007 20:29
Благодаря Ви за съветите от цялото си сърце!
Блутут-а... :)))) там е спасението. 19 лева и съм топ :))) Благодаря ви ! Днес ми направиха комплимент за обецата. Комшийката... оная. Да ... същата. Всяко зло за добро. :))) Хайде със здраве!
А ... и ако някой се е запътил към Глобул, Вивател или за където и да е нека първо попита, тук има страхотни хора.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jokera
Категория: Туризъм
Прочетен: 3699108
Постинги: 346
Коментари: 1374
Гласове: 3078
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031