Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.02.2007 08:29 - Започнах да го правя много често май.
Автор: jokera Категория: Други   
Прочетен: 5566 Коментари: 8 Гласове:
0

Последна промяна: 24.02.2007 11:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

   Пак гризнах дръвцето. Един мой приятел казва, че било заразно. От кого го прихванах това да се нареждам като поляк на турска граница?  Не знам, но е много изнервящо като започне да ти се случва често.
  Отивам значи в Техномаркет- Варна. И там служителите едни такива любезни. Абе да Ви кажа, като станат много любезни и аз ставам подозрителен. 
  Нали ви казах, че съм отворен към новостите? Купувам си значи аз Digital Wave Player "Olympus" или казано  по-просто диктофон.  Внимавам да не е много евтин. То евтиното, че излизало скъпо го научих много отдавна. Инструкция на български език естествено нямаше, но с това се справям отдавна. По-бавно го правя. Речници, едно друго ама се справям. 
 Щастието грееше в душата ми. Може би знаете как светят очите на малко дете когато получи нова играчка.        
  Като бях малък нямаше такива играчки. И мъжете знаят какво следва. Натискане на всички копчета. Няколко кратки по адрес на майката. После чак се чете инструкцията...
 Кратка беше радоста ми (:::
 Решавам да сваля файловете и .....
Май не съм ви казал че лаптопа ми е с Windows Vista...
 Истински.Лицензиран.  Даааа, че няма да се излагаме я. 
Нали сме европейци. Че тъй. Хората написали на диска с драйвърите    for Windows 98/ 2000/Me/XP , ама кой да го прочете. 
Vista, Vista ама не става и тава си е. Тъпа работа.
Тук и Блутута от предния ми постинг не помага. Не че не се справям. Просто го правя по сложния начин. Качих драйвърите на другия компютър. Вземам си играчката. Отивам в детската. Скарвам се с малката студентка. Тя излиза от чата. Сядам. Записвам си файловете на диск. 
И после ги качвам на лаптопа.
  Аааа...  пробвах в сайта на Олимпус. 
Няма. 
Модерно уж ама на Windows 98 може а на Windows Vista не може. Това е положението.

 Някой ако ходи при Бил Гейтс, ако не забрави да му каже и за моя случай. Момчетата там в силиконовата долина за няколко минути ще я оправят работата. :))))) 
  Ами това е. Аре приятен ден!



Тагове:   май,   Много,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nikvat - Виж сега
24.02.2007 11:57
има една приказка,която си е много показателна
а именно:
"КОЙТО СЕ МИНАЛ-МИНАЛ,КОЙТО НЕ Е ДА СЕ РЕДИ НА ОПАШКА И ДА СИ ЧАКА РЕДА!"
Така че не се дразни няма смисъл .
цитирай
2. jokera - Аз само споделям.
24.02.2007 12:00
Да трупат знания младите. Че аз съм грешил, грешил. :))))
цитирай
3. buboleche - Хахахха
24.02.2007 12:01
Това е велика мисъл! Ще си я запиша ,че много ми харесва.
А на jokera - какво да ти кажа ....мисля следващият ми компютър да е мак ,защото ми писна от уиндоуса. По различни причини.:/
цитирай
4. seth - :)
24.02.2007 12:51
Може би не си инсталирал правилно Вистата.
Ето как се прави
http://www.youtube.com/watch?v=FVbf9tOGwno&eurl=http%3A%2F%2Fbulfon%2Ecom%2Fblog%2F%3Fp%3D28
Важно е да следваш съветите много стриктно:)
цитирай
5. thomas - Кога пък успя?!
24.02.2007 19:42
Кога успя да я купиш тая Виста?! То няма сигурно и месец-два, откакто я пуснаха в Щатите! Както знаеш, операционните системи на Майкрософт имат нужда от поне година живот, преди човек да може смело да се облегне на тях. Никога преди да е излязъл SR2 вариантът им! И задължително трябва да се подготви за напълно нов хардуер. Всякакъв. Диктофоните също ;-) Не се учудвай, че си купуваш устройство, което е произведено преди Vista да е съществувала!
цитирай
6. jokera - Ами
25.02.2007 08:06
беше си качена на лаптопа. Абе с диктофона се справям по трудния начин. Знаех си че ще бера ядове ама да съм лицензиран и аз :))))))
цитирай
7. thomas - Впрочем, ако не още сега
25.02.2007 08:12
вероятно съвсем скоро на сайта на производителя сигурно ще намериш и драйвери за Vista, освен ако не говорим за безнадеждно остарял модел, който вече не се поддържа. Но не ми се вярва пък да е такъв! Така че успех. И само така - с лицензирани продукти! ;-) Въпреки че аз все още бих купил машина само с XP.
цитирай
8. анонимен - :)
21.06.2007 20:48
ами инсталирай си и ХП на лаптопа или 98 и нещата ще се оправят :).
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jokera
Категория: Туризъм
Прочетен: 3713554
Постинги: 347
Коментари: 1376
Гласове: 3079
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930