Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.05.2007 09:42 - Има ли размера значение или няма?
Автор: jokera Категория: Други   
Прочетен: 2084 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 19.05.2007 09:55


 Естествено, че има значение. Даже много голямо значение. Ето веднага давам пример. Цифрите в банковата Ви сметка, преди десетичната запетая. Ако са две или три само не е много добре. Ако са четири и особенно ако първата е девятка или цифра близо до нея, нещата долу-горе са сносни. Когато обаче цифрите са пет, шест или особенно седем (Дай Боже всекиму!) значението става мнооого ама мнооого голямо. Е, чувал съм че има жени които не се интересуват точно от това . Имам една позната, мъжът и беше трети помощник капитан на танкер. Харесала си момата един момък.

- Ще се развеждам.-казва ми тя

- И какво му има на мъжът ти?- правя се на любопитен аз- Не те обича ли ?

- Не напротив, ама аз обичам другия.

- И кво работи другия?- не се отказвам аз

- Защо?

- Абе питам бе момиче. А и къде живее?

- Къде? Във Владиславово, а работи в Девня. И заплатата му е хубава. Ама най-важното е че много го обичам

- Аха! Ще отпишеш детето си от училището от кв. Чайка и ще го запишеш във Владиславово или ще го водиш с такси до Чайка- правя се на тапа аз- защото, доколкото познавам мъжът ти, наистина много те обича, ама като му кажеш, че се развеждаш и ще ти вземе Мегана. Той апартамента във Чайка е на майка му, доколкото знам.

 Замисли се момичето. Ама сериозно се замисли. Знам аз къде да ударя. Слабото място. Тя има Рено Меган. Новичък. Лизингов. Абе обича си я мъжът и. Хубавелка е.

- Виж какво мила! То в личните отношения, човек не може да се бърка. Ама нали сме приятели, ще ти кажа какво бих направил аз ако съм на твое място. Догодина детето ти е в
първи клас. Остани си в кв. Чайка. Една година само. Потърпи! Заради детето. Изчакай една година. Той, твоят и без това заминава след два месеца. Няма да го има доста време. Пък ти пак си ходи във Владиславово. Да не са те вързали я. Една година само. 

Тя тая история беше преди няколко години. Срещам я преди два дни.

- Какво прави мъжът ти?

- Ами добре е. Той сега е Първи помощник капитан на Танкер Пацифик или нещо подобно. И какви пари взема само не е истина. Детето е в частно училище. Добре сме.

- Ама не си във Владиславово нали?- показвам гадната се страна аз.

- Стига се майтапи. Купихме си къща до спирка Марек.

- Ами любовта от Владиславово?- любопитствам аз.

- Сигурно е добре. Да ти кажа, сега имам един приятел, Трети помощник капитан. Когато моя е тук той е на път. Моя като замине, другия се връща. Жив и здрав си, че тогава ме накара да се замисля. Какво ми беше станало и аз не знам.

А аз знам, че размера има голямо значение”   мисля си аз. Пък Митака тази година ще стане капитан. Приятелче ми е.

 Колкото до “ Оная работа...”, дали размерът има значение жените ще кажат.




Гласувай:
0



1. sis - хм...
21.05.2007 10:43
а дали това е услуга....за приятелче?

:):):)
цитирай
2. jokera - Сис,
21.05.2007 13:49
ти май не четеш внимателно. Момичето е хубаво и
... абе в Бургас намаш ли познати моряшки жени. Нееее да не ме разбере някой погрешно. Аз говоря за онази малка част от тях. Онези които се справят трудно със самотата. " Приятелче " съм имал впредвид.
цитирай
3. sis - май май
23.05.2007 10:27
не чета внимателно :P
мда, имам познати моряшки жени. АЗ лично не мога да си предтавя да съм такава.

:):):):)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jokera
Категория: Туризъм
Прочетен: 3712858
Постинги: 347
Коментари: 1376
Гласове: 3079
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930