Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.03.2008 07:43 - ЧУКА МИ СЕ...
Автор: jokera Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6439 Коментари: 8 Гласове:
0

Последна промяна: 17.03.2008 09:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Чука ми се. Много ми се чука...

....
... на дърво. Ама не на какво да е дърво, ами някakво такова по-екзотично. Защото съм сигурен, че има значение на какво дърво чукаш като казваш
"Пу.Пу да не чува дявола!"
Ето примерно бившият ми шеф.
 Не се чукало по масата.Глупости.Чука от време на време по крака на масата, ама масата от махагон. И струва 12 000 евро. Като е в кабинета си в офиса и като чука по масата, директорите уж големи началници, ама струйки пот започват да им се стичат по вратовете. 
 Като излезе от басейна и му се наложи да чука, чука си на шезлонга. Ама шезлонга от тисово дърво. За по специални случаи казват, че за да не чувал дявола, чукал на рамката на една картина в кабинета си. Рамката не знам от какво дърво е ама с картината струвала 65 000 евро. Да си призная честно, аз това чукане не съм го виждал.
 Той със сигурност когато си е на яхтата, чука по ламперията. Орехова ама не от прост български орех. В бентлито си чука на дръжката на врата. Виждал съм го с очите си. Пак махагон. Ръчна изработка. Като каже "Абе днеска трябва да преведат ония три милиона "Пу.Пу да не чува дявола!" И чук, чук. И дявола оглушава.
И още нещо има значение.
За разлика от онова другото чукане, тука нещата и с възрастта, с годините имат значение. Аз примерно чукам  върху 20 годишна маса/талашитова/. Той чука върху 55 годишна, ама махагон.
 Такива ми ти работи. Чука ми се и това си е... На екзотично  дърво. Някой ако има да ми подари една дъсчица. Ще има разлика от сега. Сигурен съм.  



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. furiika - :)))
17.03.2008 09:04
:))))))))))))
цитирай
2. kliment - :) Жалко, че шефът Ви е бивш. Иначе би ...
17.03.2008 09:22
:) Жалко, че шефът Ви е бивш. Иначе би могло да се чукне по неговата глава :).
цитирай
3. tera - Ами вземи чукни
17.03.2008 09:31
на драконово дърво, по-екзотично от това здраве му кажи! :) Но за целта трябва да идеш до Канарските острови, ако не можеш - пуснах пост за там и можеш виртуално да чукнеш.
Поздрави! :)))
цитирай
4. jokera - Виртуално не става.
17.03.2008 09:46
Не е същото. Не хваща дикиш, както казват в Делиормана. :))))
цитирай
5. letisi - най-плодотворно било
17.03.2008 11:42
въпросното дийствие да се извършва върху бедната собствена глава))))така говорят))))
цитирай
6. krotalka - Чукни на дърво
17.03.2008 13:26
да не вземе да го прочете шефа ти хахаха.
цитирай
7. stelit0 - Чукни на главата на шефа си :]
17.03.2008 20:12
Чукни на главата на шефа си :]
цитирай
8. анонимен - Махагон весала критика :)
26.09.2008 23:31
" Той чука върху 55 годишна, ама махагон."

Махагона е за тези които неразбират от дървесина само екзотичен ти чукаи върху.

Абанос ;)

Сериозно Махагона е калпава дървесина която ,овцете митологизираха заради това ,че
кубчината ламарина която те боготворят като светая светих я е имала
за облицовка.

Та на темата Екзотиката понякога е в Мъждряна ,Кучия Дрян ,чимшира ,бряста.
Но нали овцекрацията налага чуждопоклоничество
Мхагона ще е върха на сладоледа ,щот Баш Овцата я има в колата си и така е по закон.

А ние простолюдието нека си чукаме на Абанос,Палисандър,Кокобо ,Венге ,Мербо,Тик,Евкалипт,кървавидърво,пустино желязно дърво и ...

А нека някои да си чукат на Махагон после ;)


Недеи да гониш дивото а научи цената на питомното , после на овцата му кажи ,че това дето го чука не струва също като него ;)





цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jokera
Категория: Туризъм
Прочетен: 3707920
Постинги: 346
Коментари: 1374
Гласове: 3078
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930