Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.04.2008 22:57 - ЗАЩО ВСЕ НА МЕН?
Автор: jokera Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4503 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 23.04.2008 10:47


Има ли стратегия за туризма, столица ли е Варна, па макар и морска и изобщо в каква държава живеем?! Жокера си е потенциален дървогризец. Гризвам си дръвцето от време на време и после за урок си редя обеца след обеца на ухото, като индианските вождове от филмите, ама идва един момент – няма място. Нито за обеца на ухото, нито за прошка в душата. Че накратко: 22.04.2008 год. Слънчев приветлив ден, морската столица на България – Варна. Слъце, усмихнати хора. Европейски град, в очакване на новия туристически сезон. И наистина... тук – там на централния площад се чува чуждоезична реч, щракане на дигитални и по – архаични фотоапарати. Изпращам една от чаровните девойки от офиса със скромната мисия да обмени нищожната сума от 50 евро и да занесе левовата разлика на едни колеги. Моя си е грешката, че не съм й казал, че трябва да се обменя в банка или в определени обменни бюра. Влиза милата в обменно бюро на бул. „Владислав Варненчик” № 2. За непросветените, това е точно срещу катедралния храм „Успение Богородично” на ъгъла до хотел „Сплендид”. Оставя девойката 50 евро и получава 78.50 лв., при обменен курс 1.57 лв за 1 евро. Връща се девойчето разплакано с бордеро от „Финтурист” ООД 20 лв. по-малко, много болка в душата, кат сълзи и кат сополи. Добра душа е „Жокера” – олекна с 20 лева, пресуши моминските сълзи, колегите си чакат за парите, а в каква държава живеем, Вие ми кажете. И защо все на мен се случва?! Ами ако я бях изпратил с 5 000 евро? Та те сега разбирам защо хората правят революции. Утре приложено ще ви изпратя снимка на change-бюрото, на бордерото и ако някой има познати, нека да сезира Първо Районно Управление на гр. Варна. Регионална Дирекция на гр. Варна. Районна прокуратура, гр. Варна; Окръжна Прокуратура, гр. Варна; Върховна Прокуратура; Вестник 24 часа или Труд или Папарак или Господари на Ефира или Европейския Съд или Арменския поп или май по-добре между нас да си остане, защото бития бит.. а Жокера  пак ...”се нареди като поляк на турска граница”.Жокера е християнин. Имам още 500 евро за обмяна дали да обърна и другата буза, а....?А какво ли се случва с чуждестранните гости на Варна...? Това част ли е от националната стратегията за туризъм. И мисли ли си някой, че това са епизодични и изолирани случаи.



Тагове:   мен,


Гласувай:
0



1. анонимен - защо така !!
13.05.2008 22:05
Не разбирам , от край време в чейнч бюрата дават по-малко левове отколкото банките , затова са повече банковите клонове на стотиците банки в България ,
Питам аз колко банки се падат на глава от населението в България , това ли е бъдещето ,
цитирай
2. анонимен - всъщност вината е във ВАС
16.06.2008 07:16
ЗАЩО ПО ДЯВОЛИТЕ НЕ ЧЕТЕТЕ ШИБАНИТЕ БОРДЕРА
и мен се опитаха да ме излъжат, аз не подписах... след 15 минутен скандал ми върнаха 20-те евро и не ми казаха чао... НО... :>

разбира се моемнтът със "с питане до цариград се стига..." остава да важи и тук.... защо ги хвърля ей така през дупката... аз винаги питам...
цитирай
3. анонимен - Законно си е всичко !!!
10.06.2009 22:18
Никой няма да ви излъжи, защото всичко е законно. БНБ докато позволява да се варира от мах. 1.94 до мин. 1.54, винаги може да си тръгните с 30- 40 лв. по-малко. Но нали касиерите и те % взимат. И никой няма да ви обмени 1.94, но 1.90 за българи по е възможно.

Първо научете кака се прави и после се жалвайте. Това, че БНБ определя фиксинга на 1.94 не значи, че не маже да го смените на 1.84-5 за евро.
цитирай
4. анонимен - Жокер ли си Тъпак ли си незнам!!!
23.11.2009 10:56
Зщо все другите трябва да са виновни за собствените ви грешки? Има зако който позволява разлика в курса от този на БНБ с 20%. Така значи всичко е законно. После когато се сменя валута първо се гледа курса и после се решаша изгоден- сменям, неизгоден- не сменям.А и има толкова клонове на банки във Варна сменяите там.А другите 500 евро ако искаш за най сигурно и най изгодно ги смени при чейнчаджийте на улицата те дават 2 лв. за евро, и после пак можеш да споделиш за следващата си обеца тук хахаха!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jokera
Категория: Туризъм
Прочетен: 3713579
Постинги: 347
Коментари: 1376
Гласове: 3079
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930