Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.07.2006 07:30 - Неудобно ми е
Автор: jokera Категория: Други   
Прочетен: 3622 Коментари: 8 Гласове:
2

Последна промяна: 07.07.2006 07:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Чувствам се доста неловко, когато трябва да цитирам чужди мисли.
 Хем в момента се чувствам някакси по-умен,а същевременно знам,
че не е така. Когато пиша, винаги казвам от кого е мисълта. Ама когато
шепнеш в ухото на тръпнещо до теб създание на което искаш да кажеш най-
умните неща преди...." или по точно" за да го.. заведеш до вас, тъпо е някак
си. Или когато споделяш нечия мисъл, след петата бира пред приятели
в кварталното бистро.
 То като се замисля.../ не че мисленето ми е силна страна /...ама ако кажа
или напиша нещо и съм чул или чел тово нещо че е от...... еди кой си, то
има ли гаранция, че той това нещо не го е чул или чел, че е от ....еди кой
си, който същевременно да го е чул или чел от........ Така де. И може да стигнем много далече. Нали в самото начало било Словото.
 Във връзка с гореизложеното, правя следното изявление:
 Ще се старая когато цитирам някого да посочвам последно от кого съм
го чул или къде съм го чел, но ако някой от преките наследници на ; Плутарх , Платон, Аристотел, Сенека, Данте, Кафка, Маркс и т.н. и т.н. се опита да ме съди за някой пропуск , предупреждавам- Аз пари нямам. Ще получи само
искренни, но голи извинения.
 То... не че има какво толкова велико да кажа или напиша. Най много да споделя нещо което ми се е случило сега или преди. Или на някой мой приятел или познат. Или нещо което съм чул някъде от някой който сигурно го е чул от..... 
 Абе знаете как е в България. Като в оня виц където се срещнали Иванчо и 
Марийка. 
 - Иване, кажи някой нов виц !
 - Няма нови вицове Марийке. В България всичко е истина.
 Така.... ако някои се чувства цитиран да приеме предварителни извинения
 Аз също примерно искам да кажа какво мразя. Или обичам. И толкова неща ще ви прозвучат познато. Хубавото е че мога да го напиша сега и някой да го прочете както аз чета някои неща тук и ги чувствам толкова близки. 
 Чета и си мисля: " Я... имало и други като мен. Могат да обичат и да мразят
, но най- важното е че го казват на глас". Можело значи.
 То и преди NET-а мразехме, обичахме и се вълнувахме от сума ти неща.
 Но го правехме, някак самотно, несподелено, без трибуна.
 Трибуните, вестниците, радиото и т.н. бяха и са за избрани люде. Хора 
мислещи говореши и пишещи правилно и умно.
 Вече не е така. Сподели приятелю! Сигурен съм че имаш какво да кажеш.
 
 


Тагове:   неудобно,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. velvet -
07.07.2006 09:30
Не виждам смисъл да се терзаеш за цитатите - щом нямаш пари, всичко е наред :РРР.
А за споделянето - споделяй бе, не се стискай ;))))))
цитирай
2. jokera - Благодаря ти
07.07.2006 09:53
от цялото си сърце. Отдъхнах си. Престраших се ще споделям :)))))
цитирай
3. ariadna - Не си спомням
07.07.2006 12:56
кой е авторът на тази мисъл, но тя гласеше така: "Този, който непрекъснато цитира чужди мисли, демонстрира ерудираност, но и липса на оригиналност" (не претендирам за точност на цитата, но беше нещо в този смисъл). Е, ха познай какво демонстрирах току-що ;).
цитирай
4. jokera - Драга моя ariadna
07.07.2006 13:23
мислиш ли че има някакво значение. Толкова ли е важно от кого за първи път си чула, че водата се състои от два атома водород и един кислород? Пий
от живота с шепи, с кана, с биберон... мисля , че се и забавляваме. Нали?
цитирай
5. ariadna - Ами наздраве!
07.07.2006 16:45
Мен и с биберон ме устройва. :)
цитирай
6. fiter - cpodeli si
09.07.2006 17:20
...za men istinata e, che kato povtarqsh neshto, znachi ti e haresalo...
Cujaliavam che nqmam vreme za mislitelite deto sa sintezirali v malko dumi mnogo neshto....
Neudobno e da obuvash gashtite si prez glavata...ne e moq misul.
цитирай
7. sunflower - :))) Няма нищо ново под слънцето :))))
16.08.2006 21:18
Мамка му, не помня кой го беше казал.
Да ме съди!!!!! И аз нямам пари. :))))
Лошото е, че ме мързи да помня цели цитати, хубавото е, че гугъла се сеща и от две думи :))))
цитирай
8. angler - Селски туризъм
18.11.2017 19:28
http://www.viastars/bg/alternative_tourism/rural_tourism/rural.html
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jokera
Категория: Туризъм
Прочетен: 3716124
Постинги: 347
Коментари: 1376
Гласове: 3079
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930